vineri, 10 februarie 2012

Deci abia astazi am gasit acest videoclip uploadat pe "youtube" si jur ca am ramas uimit , daca va veti uita si voi de la inceput pana la sfarsit garantez ca veti ramane uimiti.Este vorba despre marele dj , si anume Dj.Chuckie , deci acest dj cred ca ii intrece pe toti nu am mai vazut ca un dj sa ridice cu mainile in aer pe or ce piesa care exista intr-un set 10.000 de oameni sau chiar mai bine de atat.Deci acest dj ar trebui pus cel mai bun dj de cand sa apucat de aceasta meserie si pana in ziua de azi.Voi ce spuneti de acest videoclip , eu unu cand il ascult parca sunt acolo si imi vine sa ridic si eu mainile pe sus prin fata calculatorului , mai pe romaneste sa fiu al 10.001 - lea din acest videoclip.Sicer cine nu si-ar dori din toti dj-ii sa fie in locul lui si sa mixeze in fata atator oameni care toti cand aud de tine sa fie asa zis entuziasmati,inebuniti,extaziati cand tu vii undeva fie el club , terasa , petrecere privata ,festival...etc. ?

Deci un coment aici si spuneti parerea de videoclip !!

Tagged: , ,

Un comentariu:

Voi ce credeti despre asta ?