luni, 16 iulie 2012

            Uite ca am revenit din nou pe micul nostru blog si daca tot am avut o mica pauza am sa va prezint un remix cu totul si cu totul special facut de Endroo. Remixul este facut pentru o piesa care zic eu a avut un succes destul de mare dar care acum, nu a mai fost ascultata si difuzata pe la posturile de radio sau TV cum a fost la inceput.
             Cu siguranta stiti si voi piesa produsa de Dony in compania Elenei Gheorghe care nu de curand si-a botezat copilasul. Ca sa nu mai lungim vorba prea mult am sa va prezint remixul facut de Endroo in doua variante, una este un Remix pentru radio sau pentru uzul zilnic pe telefon, la birou sau in diferite locuri unde te poti relaxa cu putina muzica iar cealalta varianta este extended mix, in mare parte este facuta pentru dj-ii care vor sa incinga ringul de dans in cluburile unde acestia profeseaza sau isi fac meseria. Remixul este unul exceptional din orice punct de vedere de aceea va recomand ambele variante. Sunt sigur ca va place acest remix si de aceea as dori sa ii lasati cateva cuvinte pentru Endroo, nu de alta dar poate o sa mai vina cu ceva remixuri vara aceasta. Mai jos aveti doua link-uri de download pentru a descarca ambele variante sau la alegere ! Stati aproape, voi reveni cu remixuri si piese noi !!

Descarca Varianta Radio !

Descarca Varianta Extended !

              Inainte sa termin aceasta postare pentru voi am mai gasit cateva remixuri si piese scoase zilele trecute de catre Endroo. Piesa se numeste " I love This Beat " si a doua piesa se numeste " Insaneous ". A facut si un remix pentru Keri Hilson la piesa Lose Control. Toate piesele mentionate mai sus le veti gasi pe pagina lui oficiala de facebook precum si mai multe detalii despre acest dj taltentat !

Tagged: , , , , , , , , , , , , ,

5 comentarii:

  1. Foarte talentat endroo ! Banatu'i fruntea oricum ! Se stie nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Este Este !! Pacat ca din zona mea nu prea sunt persoane cu talent ca tine si Endroo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa faceti o colaborare, un remix ceva, cred ca ar iesit super HIT. DJ Andrey Almasan & Endroo suna bine, nu crezi ?

      Ștergere
    2. Nu am cunostinte si imaginatia necesara pentru productie... Las pe cei in domeniu sa se ocupe de asa ceva...

      Ștergere
    3. Sincer eu cred ca ai imaginatia si tot ce trebuie pentru a creea un remix sau o piesa. Am incercat si eu sa fac cateva piese dar fara o voce buna nu ai ce face. Piesele fara voce nu fac furori mai deloc dar cu siguranta daca ai incerca sa faci o productie proprie zic ca ar iesi ceva frumos intreaba si alte persoane si ai sa vezi ca o sa confirme acest lucru. Eu te admir si te respect pentru ceea ce faci !

      Ștergere

Voi ce credeti despre asta ?