vineri, 20 iulie 2012

            Dupa o pauza zic eu destul de lunga, Dj Ralmm vine cu o piesa foarte frumoasa in compania unei voci superbe si anume Alexandrina. Alexandrina are o voce minunata si este descoperirea lui Dj Ralmm sa speram ca vor avea o colaborare destul de luna atat cat sa ajunga sus in topurile muzicale acolo unde le este locul. Voi ce parere aveti ? Marita cei doi artisti sa ajunga in topurile muzicale de la radio si TV ? Eu unul zic ca da, o piesa ca asta se face cu foarte multa rabdare dar si cu mult efort din partea celor doi.
            Piesa cea noua a lui Dj Ralmm si Alexandrina se numeste Go Wild si eu am decis sa o promovez pe blogul meu pentru ca imi place foarte mult si sunt sigur ca si voua va place aceasta piesa. Mai multe cuvinte nu va mai zic, va las pe voi sa va faceti o impresie despre aceasta piesa extraordinara ! Deci muzica de club se aude peste tot in Romania dar putini ajung acolo unde isi doresc, Dj Ralmm este unul dintre acei Dj care au ajuns acolo unde si-au propus !



Descarca Piesa !

Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?