vineri, 3 februarie 2012

[RO]   Dupa parerea mea in cele 2 luni de cand am blogul , stau destul de bine , selectiile de muzica house sunt puse la timp , muzica din selectii este destul de buna , dar...ceva ma nelinisteste.
M-am gandit sa va intreb pe voi cei care intrati aici si luati muzica de pe blog , si pe cei care vor sa isi promoveze remixurile , promomixurile ce lipseste pe blogul meu , ce va deranjat pana acum , ce fel de selectii ati vrea sa descarcati de pe blogul meu?As dori niste pareri (bune,rele nu conteaza),as vrea ca fiecare vizitator care vine si se uitata pe blogul meu,fie ca doar se uita si nu ii plac de loc selectiile facute de mine , fie el care vine zi de zi si se uita pe blog sa vada ce muzica a mai pus "asta mah".Un mic comentariu la aceasta postare m-ar bucura si m-ar ajuta foarte mult sa pot face selectii mult mai reusite si voi va veti bucura de muzica mult mai buna.Cu respect echipa World Is House Music Blog !!


[EN]    I think in the two months since I blog, are pretty good, selections are made ​​for house music, music selection is pretty good, but ... something worries me.




I thought I ask you who enter here and take music blog, and those who want to promote remixes, promomixurile is missing on my blog, which will upset so far, what kind of selections you want to download from my blog? I want some opinions (good, bad whatever), I would like every visitor who comes to look at my blog, is that just looks and does not like me at all selections, be it which comes every day and looked to see what music blog has put "this I". a comment on this post I would enjoy and would help me very much I could do much more successful selections and you will enjoy the music much better. Sincerely team World Is House Music Blog!

Tagged: , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?