luni, 19 martie 2012

            Am fost tare stresata inultimul timp, serviciu, casa, copii si toate adunate ma faceau de nerecunoscut.Eram irascibila si nevoasa pana la extrem.O colega m-a vazut si mi-a dat intr-o pauza o capsula contra stresului.Am luat-o din politete, dar nu am inghit-o.Am citit mai tarziu ce scria pe cuta cu capsule.Erau produse naturiste.
            Asta m-a incurajat si am mers la farmacie de unde am luat Rhodiolin cu 120 de capsule.Dupa cateva zile vazand ca ma simt din ce in ce mai bine, am citit prospectul, am intrat pe site-ul Calivita si m-am lamurit.E un magazin Calivita cu produse naturiste care de care mai folositoare.Produse contra stresului, produse pentru scaderea nivelului de colesterol, tonice, dar si un dispozitiv nou, de inalta tehnologie BioHarmonex BH3, produs de calivita si care foloseste fenomenul de biorezonanta.

Tagged: , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?