duminică, 8 aprilie 2012

               Din cauza ploii de ieri m-am gandit sa vizionez un film, un film bun care sa ma faca sa uit de vremea inorata si ploioasa de afara.Nu aveam chef sa stau sa pierd timpul downladand filme de pe torrente, asa ca am dat o cautare pe google si ghici ce am gasit? Un site de filme online 2012 care ma surprins intr-un
mod foarte placut.
                 Am gasit filme mai de toate genurile drama, horror, comedie, actiune, SF si filme vechi care imi aduceau aminte de vremurile bune.Acolo puteam sa vad si serialele mele preferate asezate frumos pe episoade si sezoane.Am gasit si unele din cele mai bune filme noi : Gone (2012), The Hunger Games (2012), The Devil inside (2012).Acestea sunt doar unele din putinele filme noi noute
care doresc sa le vizionez, dar dintr-o asa mare varietate de filme cum sa alegi? Sincer sa fiu vreau sa le vad pe toate, am devenit deja un vizitator fidel.Vad ca se adauga si filmele indiene si filme romanesti. Avand in vedere ca site-ul nu este plin de reclame, are un aspect dragut si este usor de navigat...
               Voi ce ziceti ? Merita un +1?

Tagged: ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?