luni, 30 aprilie 2012

            Zilele acestea, m-am gandit sa fac un mic interviu, si nu stiam cu cine.M-am gandit mai atent si am vobit cu marele remixer Dj.Screen.El a facut remixuri pentru hiturile din Romania cat si din alte tari.

Intrebari si Raspunsuri !

1.De cand te-ai apucat de remixat hiturile din Romania si din alte tari ?

R. Acum doi ani a inceput sa-mi placa muzica, si asa a devenit in timp o pasiune pentru muzica. Am inceput sa compun ca orice om la inceput cu Fruity Loops , la inceput facea-m o varza ) dar am invatat foarte mult ascultand multa muzica si urmarind tutoriale pe Youtube.

2.Inainte, remixai piesele singur, ce te-a facut sa faci echipa cu Dj.Asher ?

R. Da, cu DJ Asher am facut echipa , deoarece suntem amandoi din Brasov , am vazut ca ne potrivim foarte bine ca stil de muzica si am considerat ca trebe sa formam o echipa pe viitor.


3.Ce planuri ai pentru viitor ?

Pe viitor , pregatim un single lunile astea trebuie sa fie gata , mai multe detalii n-am voie sa dau ) . O sa fie SURPRIZA !


4.In viitorul apropiat, ai de gand sa iti faci un sigle sau ramai tot pe remixat ?


Pentru a face un single e mult de munca in Romania , deoarce in Romania toata lumea apreciaza stilu asta manele din ce in ce mai mult ex : Nosa , Tchu Tcha Tcha , Balada Boa .

5.Din cate am vazut, mixezi si la Radio 21, cum ai ajuns sa faci aceasta colaborare ?


Da , astea ne-a propus Liviu Hodor cu care ne intelegem foarte bine de cand am inceput sa-I facem remixuri foarte bune apreciind munca noastra depusa. Momentan suntem la Vibe Fm acum in fiecare Marti de la ora 01 : 00 Am.


6.Momentan, esti Dj rezident printr-un club de pe la noi ?


Momentan Nu , deoarece am scoala de terminat , am bacalaureatu anu asta si E MULT DE INVATAT SI GREU )

7.Te-ai gandit macar o data in viata, sa te lasi de remixat ?

Da , au fost momente cand faceam remixuri pe stilu meu mai progressive dar in Romania nu era ascultat deloc si apreciat stilu asta care pe mine ma innebuneste :D , asa am abordat un stil cu Asher mai comercial ca sa fie ascultat si in Romania.

Pentru mai multe detalii privind remixurile si alte detalii despre acest dj minunat, va invit pe pagina lui oficiala de facebook Dj.Screen Oficial Page !

Tagged: , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?