duminică, 13 mai 2012

            Aseara vorbisem cu un prieten, sa ii public ceva articole pentru site-ul sau.El nu mai avea timp sa il tina pe picioare asa ca a vrut sa ma plateasca pentru cate 5 articole pe zi.Am acceptat pentru ca toata lumea are nevoie de bani, fie ei cat de putini.
            Astazi de dimineata, cand am deschis calculatorul, am intrat pe messenger, sa imi verific mail-urile, cum fac in fiecare zi, cand un baiat, a inceput sa se ia de mine ca ii schimbasem eu contul de admin si alte chestii, presupun ca avea chef de cearta si la o ora asa de matinala nu avea cu cine.I-am explicat ca nu i-am schimbat nimic, crezand ca o sa o lase balta.El a continuat sa se ia de mine, zicand ca am copiat articolul si alte chestii de genul acesta.El nu stia ca baiatul care m-a angajat sa ii scriu articolele mia sugerat sa fac un mic rezumat la unele postari de pe alte site-uri si sa public si sursa, ca sa nu fie discutii.Rezumatele au fost unice doar povestiri din ce am citit eu pe alte site-uri.Nu a fost copy-paste, doar o reconstructie a articolului din care reiesea detaliile de pe acel site.
              Totul sa sfarsit intr-un final, baiatul care se luase de mine, si-a cerut scuze pentru ca nu a vorbit cu cel care m-a angajat pe minee.Deci ideea este ca nu cred ca voi mai lucra asa.In sensul ca voi scrie articolele si le voi trimite celor care au facut comanda, fara a le publica eu pe site-urile lor.Voi ce ati facut astazi ?

Tagged: , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?