sâmbătă, 30 iunie 2012

           Am aflat un mare secret care as vrea sa il impart cu voi, cititorii blogului meu. Cu totii stiti ca domnul cetatean Connect-R vara nu doarme. Mai nou, el a marturisit la Radio 21 ca nici Dimineata Nu Doarme. Nu stiu la care dimineata se refera sincer, pentru ca si in zilele de primavara este dimineata, si in zilele de toamna este dimineata dar si in zilele de iarna este dimineata (nu prea se vede dar este si " dimineata " pe acolo).
           Intr-un sfarsit mi-am dat seama ca cetateanul nu doarme dimineata pentru ca este live la Radio 21. Buzdugan si Morar incearca de ceva zile sa il trezeasca pe Connect-R dimineata acesta, refuzand sa raspunda le telefon pe motiv ca " doarme " . Asta ma dezamagit total pentru ca eu chiar il crezusem ca " vara nu doarme " (glumesc) si el in aceste zile frumoase si senine sa doarma pana tarziu, pana la ora 10-11. Intr-un final Connect-R sa trezit intr-o dimineata, cu o fata de " somnoros " si a vorbit cu cei de la Radio Zu. Ieri, acesta fiind invitat in studioul Radio 21 si interpretand o piesa noua care se numeste " Dimineata nu dorm " . Mai jos v-am pregatit un link prin care puteti sa ascultati si sa descarcati aceasta piesa. Sper sa va placa ce a iesit, si sa nu il mai lasam pe Connect-R sa doarma dimineata. Il puteti trezi pe pagina lui oficiala de facebook.

Descarca Piesa !

Tagged: , , , , , , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?