vineri, 29 iunie 2012

           Am facut un nou bootleg in care am cuplat doua stiluri total diferite. Sper sa va placa ce a iesit, am muncit destul de mult si sper sa imi apreciati munca pe care am depuso in acest bootleg. Am lucrat la acest bootleg cu un amic care si-a pus un pic amprenta in acest bootleg.
           Daca va avea succes acest bootleg, am sa fac de acum in colo bootleg-uri, mash-up-uri si seturi alaturi de el. Numele nu il voi dezvalui, decat atunci cand va fi timpul. Mai jos aveti bootleg-ul si il puteti asculta cu un singur " play ". Astept pareri sau critici. Parerile pot fi bune, rele sau foarte rele, mai nou cam asta se intampla. O zi frumoasa sa aveti, mai ales ca vine si weekend-ul si cu siguranta va veti distra pe la mare, prin cluburi sau la un pahar de bere rece. Sper ca acest bootleg sa va racoreasca sau sa va incalzeasca in asa fel incat sa dansati pana la urmatorul bootleg facut de mine. Muzica de club este viata mea si cu siguranta si a voastra. Sper sa nu ma insel !


Tagged: , , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?