miercuri, 20 iunie 2012

           Astazi am gasit cateva remixuri noi facute de un DJ nou in industria muzicala. El sa adaptat foarte repede pe site-urile de muzica de pe la noi si nu numai. Ultimele remixuri facute de el, le voi pune aici, pe blogul meu pentru o promovare mai buna pentru acesta.
           El a mai facut promo mixuri incluzand piese care erau Hit-uri la acele momente si care se auzeam mai pe oriunde mergeai sau te plimbai. Eh sper sa se bucure cand va vedea acest articol, pana acum nu am mai scris despre nici un DJ in parte dar daca acest articol va fi cat de cat citit de catre voi, am sa va fac cate o prezentare zilnica a DJ-ilor de pe la noi.
            Cu toate acestea, inca nu v-am dezvaluit numele acestui DJ despre care tot va vorbeam cu ceva randuri mai sus. Este vorba de DjAndu M. Piesele care au aparut deja pe site-urile de muzica house si nu numai sunt urmatoarele:

INNA - Tu si Eu (DjAndu M. Radio Remix)

• Connect-R - Vara Nu Dorm (DjAndu M. Remix)

• Alex Velea - Minim doi (DjAndu M. Remix)

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?