marți, 24 iulie 2012

            Cred ca ati vazut, ca de cateva zile nu am mai postat nimic pe blog si am sa va spun si cauza, lipsa de piese romanesti, doar unele remixuri care nu au avut ce cauta pe blogul meu. Am observat ca romanii au si-au scos toate piesele intr-o saptamana, maxim doua iar acum nu prea mai apare nimic, mai rar vezi cate un remix care chiar merita sa scrii despre el. Sincer remixurile sau piesele bune merita promovate, laudate unele chiar " de pus in rama " dar unele nu prea au ce cauta pe site-urile de specialitate.
             De astazi am decis sa postez pe blog si piese straine de club si nu numai pentru ca strainii scot piese aproape zilnic si nu una, chiar cate 3-4 si cu aceasta ocazie voi aveti ce citi si descarca iar eu am ce scrie zilnic. Eu unul din cate am vazut, apreciati munca mea, putina asa cum este ea si chiar ma bucura acest lucru. Mai jos am sa va prezint o piesa foarte frumoasa facuta de Avicii, niste DJ foarte buni care la orice concert, spectacol sau radio ei facu un show exceptional, daca va veti uita pe youtube la spectacolele acestora va veti da seama despre ce vorbesc. Nu doar cei de la Avicii fac senzatie acolo unde mixeaza, sunt si multi alti Dj care schiar stiu ce fac si isi folosesc talentul pentru a face lumea sa se simta bine. Piesa cea noua a celor de la Avicii se numeste The Singles si este un produs original facut de iTunes. Sper sa va placa ce a iesit si sa mai reveniti in numar cat mai mare pe blogul meu.



Descarca Piesa !

Tagged: , , , , , , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?