luni, 2 iulie 2012

            Nu de mult, a inceput sa ma fascineze muzica dutch house, electro house si progressive house. Nu stiu de ce. Muzica comerciala sau cea tech-house nu ma mai atrage de loc. Cred ca ati vazut si in setul anterior ca am folosit numai piese electro house, dutch house si progressive house.
            Voi ce credeti ma caracterizeaza acest stil de muzica. Mi se potriveste sau mi se potrivea mai bine acel stil comercial sau stilul tech-house. In zilele care vin, voi incerca sa fac un set Trance doar de dragul de a incerca lucruri noi si de a afla care din stilurile mai sus mentionate mi se potrivesc mai mult.
             In setul care am sa vi-l prezint astazi am inclus numai piese electro house si dutch house. Aceste piese mi-au atras atentia. Asa ca cei mai buni dj la aceasta categorie si anume electro & dutch cred ca Afrojack si Dj Chuckie sunt regii electro house. Va astept cu pareri, critici si daca am gresit la una din trecerile dintre piese. Sper sa va placa ce a iesit si sa ma sustineti cum puteti voi mai bine, cu un comentariu aici.


Tagged: , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?