miercuri, 25 iulie 2012

            Am facut bootleg destul de dragut si de interesant zic eu care o sa va aduca aminte de copilarie cand va jucati pe acele jocuri pe TV ..... Terminator le zicea .... cred. Eu unul jucam Mario zi de zi dar si acum am pe PC acest joc dar timpul l-a schimbat si pe mario si misiunile pe care le avea.
            Zilele trecute m-am uitat intr-o cutie uitata in debara cand mi-am vazut vechiul joc Terminator, si mi-am adus aminte de jocul Mario, chiar imi placea melodia care suna de fiecare data cand deschideam jocul si am decis sa fac un bootleg cu aceasta melodie frumoasa. Voi va mai aduceti aminte de acest joc ? V-ati mai juca acum daca ati avea ocazia ?
             Pana va decideti voi, am sa va las un link unde puteti sa ascultati bootlegul si daca va place sper sa il descarcati in numar cat mai mare. Sper sa va placa !





Descarca Bootleg-ul !

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?