luni, 9 iulie 2012

           Astazi am primit un mail de la un baiat foarte talentat pe care as vrea sa vi-l prezint si voua. Dupa ce veti asculta remixurile facute de el cu siguranta il veti indragi foarte tare.
           RuLLz este un baiat care sa apucat de facut remixuri la frageda varsta de 14 ani. Acum la varsta de 18, o varsta la care cu totii ne bucuram ca o implinim, dar pentru RuLLz a fost o mare incercare pentru a intra in randul dj-ilor care vor sa faca ceva cu cariera lor. El a facut cateva colaborari cu cativa dj rezidenti de pe la el din oras si cu toate acestea el a contactat blogul meu pentru a se promova putin mai mult. Nu multe bloguri aleg sa promoveze de dj si eu am ales sa promovez pe toti cei care sunt la inceput de drum si care vor sa se faca auziti.
            Mai jos am sa va prezint cateva din remixurile, club mix-urile sau mash-up-urile facute de acest baiat talentat. As vrea sa ii lasati cateva urari si cateva incurajari pentru ca il va ajuta in aceasta meserie frumoasa de DJ.

Deepside Deejays - Look into my eyes [RuLLz Club mix]

Descarca Club Mix-ul !!


Tagged: , , , , , ,

Un comentariu:

Voi ce credeti despre asta ?