sâmbătă, 4 august 2012

            Salutare tuturor am revenit cu un nou bootleg pentru voi. Este facut pentru Amna la piesa " She Bangs " si are un beat mai electro care stiu ca va place la fel de mult ca si mie. Bootelg-ul a fost normal lansat ieri pe youtube dar am asteptat ca si cei de pe VitanClub sa puna bootleg-ul meu pe site-ul lor.
            Acum m-am trezit si sunt putin cam somnoros, daca sunteti si voi ... ar trebui sa ascultati si sa descarcati noul meu bootleg. Mai jos aveti link-ul care va duce sa ascultati piesa direct de pe youtube si un link prin care vei putea sa descarci bootleg-ul. Sper sa va placa ce a iesit si sa mai reveniti pe blog ! Un weekend cat mai frumos sa aveti si plin de distractie !!




Descarca Bootleg-ul !

Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?