joi, 6 septembrie 2012

            Hei, cine nu viseaza la o vacanta de vis? Eu unul vroiam una la Paris, sa vad istoria Frantei pe viu, sa merg pe unde au mers muschetarii lui Dumas si sa vad monumente de neuitat. Totul frumos si de exceptie, dar .... Cum gasesc eu planul de plecare ?
             Am gasit un site pe internet care m-a ajutat cum nici nu am crezut. Pentru bilete avion aici poti rezerva la companii LowCost sau la companii aeriene de linie totul la cele mai noi oferte si promotii de bilete de avion. Daca vrei sa alegi alta destinatie, nimic nu iti sta impotriva, poti alege: Italia (Roma, Milano), Spania (Madrid, Barcelona), Anglia, Germania, Turcia, Ungaria, Olanda si altele. Eu unul am fost multumit de conditiile de zbor si de promtitudinea personalului. Iata ca vacanta incepe cu o vizita pe net, dar asta a ajutat mult si a fost mult mai usor decat am crezut. Nu ezita pentru o agentie de turism, aceasta este cea mai buna oferta de pe piata !
              Vacanta ta va fi de vis si nu vei avea griji de deplasare sau bagaje !

Tagged: , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?