sâmbătă, 29 septembrie 2012

            Fac aceasta postare doar pentru a afla raspunsul la intrebarea mea: Ce post de radio ascultati ? Ma refer zi de zi, nu doar cand nu aveti ce face la birou, in masina sau in timpul liber, acasa. Eu unul ascult zi de zi Kiss Fm, in timpul zilei este un post foarte amuzant in care dj-ii de acolo fac foarte multe poante care pe mine unul ma face sa rad si imi da o foarte buna dispozitie zilnica. Iar seara, cand vine timpul pentru Kiss Kiss In The mix, stau cu urechea pe difuzor si ascult toate piesele mixate de dj-ii mei preferati.
             Cu siguranta, si voua va place muzica de la Kiss Fm, dar si cei de la Radio 21 si de la Pro FM nu se lasa mai prejos cu muzica, mai ales ca de cand Dj LLP este online la Pro Fm impreuna cu Virgil Batista, postul de radio este mult mai primitor si are doar muzica foarte buna de care eu unul ma bucur de fiecare data cand ascult Pro Fm.
               Chiar sunt curios sa scult parerile voastre si ce post de radio ascultati !

Tagged: , , , , , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?