sâmbătă, 13 octombrie 2012

            Neatsa tuturor. Stiu ca este weekend si cautati ceva de facut si mai este mult pana deseara cand incep party-urile. V-am gasit eu de lucru, ascultati cel mai nou remix facut de Dj Bonne pentru piesa lui Dj Rynno si a Sylviei si anume " Chiar daca ai plecat ".
            Este un remix foarte frumos si dansant care eu unul il astept de ceva timp, mai precis de cand cei doi au concertat in orasul meu si anume Barlad. Acolo a fost un spectacol extraordinar pe care nu o sa il uit prea curand asa ca nici bine nu ajunsesem acasa si am inceput sa caut acest remix si cautarile mele au luat sfarsit chiar aseara cand a fost lansat remixul facut de Dj Bonne. Sper sa va placa ce a iesit asa ca va las pe voi sa decideti cum este remixul.. Am vrut sa il pun in promomixul postat cu cateva minute in urma dar, am aflat de remix chiar dupa incheierea promo mixului !! Spor la petrecut pentru ca de Luni iar la Scoalaaa (care mai aveti) sau pe la facultati !!



Descarca Remix-ul !

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?