marți, 30 octombrie 2012

            Buna seara, tin sa va anunt ca emisiunea Get The Party Started a lui Andrey Almasan a fost amanata. Motivul ? Andrey a avut putina treaba si nu a putut intra, dar nu scapati de Andrey Almasan, de Sebastian Boboutanu si de mine. Emisiunea se va difuza zilele acestea, ve-ti fi anuntati imediat ce voi afla ulimele noutati de la Andrey.
             Pana acum Andrey Almasan este primul care mi-a dat ocazia sa fiu " on " la un radio, sper sa fie un set exceptional, atat al meu cat si al celorlalti dj-ii care sunt online in emisiunea lui. Dar sa trecem la ultimul meu bootleg, sper sa va placa, poate nu sunt eu DJ profi' dar nu ma dau batut una cu doua. Sper sa va placa ce a iesit si sa mai revenit pe blogul meu. Mai jos puteti asculta bootleg-ul si in descrierea de pe youtube puteti descarca piesa. O seara palcuta si sa ne auzim doar cu muzica buna !!

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?