miercuri, 7 noiembrie 2012

            Neata dragii mei. Nu stiu cati dintre voi ati fost online pe pagina mea de facebook dar zilele trecute am lansat un nou bootleg pentru piesa " All That She Wants " a ce lor de la Ace Of Base. Sper sa va placa si voua ce a iesit. Este un bootleg cu un stil mai electro, mai dirty dar mie imi place cum suna.
             Unii de pe facebook spun ca nu este facut de mine, dar ... ei pot sa creada ce vor, eu stiu la ce am lucrat si nu m-am laudat niciodata cu ceva ce nu a fost al meu. Bootelg-ul il puteti descarca din videoclipul de mai jos si daca va placut va astept cu un mic like aici. In curand voi mai posta cateva bootleg-uri dar si un set foarte frumos in care voi include si acest bootleg. Stati aproape pe blog si pe pagina mea de facebook si nu veti regreta. Cum v-am promis, mai jos puteti asculta  Ace Of Base - All That She Wants (Ionutz Reyno Bootleg 2012).

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?