vineri, 9 noiembrie 2012




Am facut un set foarte frumos zic eu, dupa cum o sa vedeti si pe tracklist-ul care l-am postat mai jos. Am folosit in set foarte multe piese electro si dirty dutch dar si un pic de Tech House. Fara sa mai lungesc vorba, va prezint ultimul meu set. Va astept cu pareri despre acest set.
Tin sa va anunt ca in fiecare vineri voi face cate un set ca acesta, de 60 de minute, in care voi include 14-15 piese care se aud prin cluburile din afara tarii noastre. Pentru mine Dj Chuckie si AfroJack sunt niste DJ exceptionali si de aceea am incercat sa ma apropii de stilul lor. Sper sa va placa ce a iesit !!

Tracklist Digital Session 001 by Ionutz Reyno

1.Kaskade feat. Haley - Llove (Dada Life Remix)

2.Korr-A - Fiyacraka (Sick Individuals Club Remix)
3.Raffaele Rizzi - Mr Flytek (Original Mix)
4.Dave Aude feat. Isha Coco - Something For The Weekend (Crazibiza Remix)
5.David West & Ida Engberg-- Abataka (Dani Ferna rmx)
6.Rishi Bass & Robert Feelgood - Dominator (Original Mix)
7.Erick Morillo & Ed Thoneick feat. Shawnee Taylor - Stronger (Genairo Nvilla Remix)
8.Rihanna - Cheers (Gregor Salto remix)
9.Chuckie - Who Is Ready To Jump (Oliver Twizt Remix)
10.Chuckie feat. Gregor Salto - What Happens In Vegas (Jack Esquire Remix)
11.Marco V - GOHF (Sick Individuals Remix)
12.Chris Brown - Turn Up The Music (Mattias Bootleg)

Tagged: , , , , , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?