marți, 17 aprilie 2012

            Multi DJ fie ca mixeaza prin cluburi, petreceri private ori sunt DJ doar pentru a fi in randul lumii, la un moment dat se apuca de un bootleg sau un mash-up.Greseala care o fac mai toti printre care si eu am facut aceasta greseala dar sper sa nu se mai repete, o uploadez pe net, si ce multumire am eu sau alti DJ care au facut bootleg-ul sau mashup-ul acesta? Va zic tot eu... NICI UNA.
            Eu sau alt DJ o pun pe net si la randul lor alti dj se folosesc de ea pentru a face setul lor mai atragator.Tu fiind Dj ar trebui sa o tii pentru tine, ca lumea sa o auda prin club unde ai mixat tu sau prin seturile tale facute la un radio online sau intr-un promo set si sa se dea cu capu de ciment ca o vor si eu, dar din pacate nu o pot avea.Eh, asta este multumirea ta, omu cand o vede pe toate gardurile si pe toate site-urile de muzica, o ia, o pune intr-un set si gata ... sa dus, lumea se plictiseste de ea si neaparat trebuie sa faci altul nou, si tot asa pana ai sa te saturi sa faci bootleg-uri si mashup-uri.
              Sfatul meu este sa va tineti bootleg-urile sau mashup-urile pentru voi, nu pentru toata lumea !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?