sâmbătă, 28 aprilie 2012

            Din plictiseala, ma uitam lung la desktop-ul calculatorului meu si ma cam saturasem de acea imagine, asa ca m-am apucat sa dau o cautare pe google cand am gasit un site pentru imagini desktop.Ce am gasit pe acest site, nu mai vazusem pana acum pe alte site-uri de acest gen.
             Acolo am gasit imaginile perfecte pentru desktop-ul meu cu diferite teme cum ar fi: peisaj cu flori, peisaje de la munte, peisaje cu oceanul, cu imagini din jocurile mele preferate si nu numai.Toate imaginile erau asezate frumos in categorii una si una cum ar fi: abstract, animale, calculatoare, fete, natura, jocuri, masini, pesiaje si multe altele.In caz ca v-ati plictisit de imaginea desktop-ului vostru, va recomand acest site cu incredere si sigur veti gasi ceea ce cautati !

Tagged:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?