sâmbătă, 28 aprilie 2012

             Astazi a fost o zi foarte calda, si ma gandeam sa ma joc ceva, da nu stiam ce.Vroiam niste jocuri noi   pe care nu le mai jucasem pana acum.Dar era o problema, de unde sa gasesc eu niste jocuri noi? Am dat o cautare pe google si am gasit un site care avea numai si numai jocuri noi si care aveau de gand sa imi faca ziua frumoasa.
             Acolo gasit jocuri cum ar fi:  Uderwater TD, Batter Up, Skipping Panda, Funk Rock Star, Dora Dress Up si multe altele.Jocurile erau de o frumusete rara, si care te amuza foarte tare in zilele in care esti plictisit de caldura verii, ele au o grafica excelenta din toate punctele de vedere.Va recomand si voua acest site de jocuri noi pe care l-am gasit eu !

Tagged: ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?