sâmbătă, 7 iulie 2012

            Artisti noi suna la poarta Romaniei. Artisti cu un talent exceptional care vor sa faca performanta la noi. Eu unul ma bucur ca artisti noi apar zi de zi si de aceea vom avea de castigat cu totii nu numai artistii care se promoveaza in Romania.
             Astazi am sa va prezint 2 artisti care vor sa se promoveze iar eu am decis sa ii ajut pentru ca au creeat o piesa foarte frumoasa. Artistii se numesc Marc Teyra si Airplace iar piesa celor doi se numeste Drama. O piesa foarte frumosa care imi place foarte mult si chiar imi umple inima de bucurie. Mai jos aveti 2 link-uri de download princare veti descarca piesa in varianta Radio Edit si in varianta Extended Mix. Sper sa va bucurati de aceste doua versiuni ale piesei si chiar m-as bucura daca le-ati spune celor doi artisti cateva cuvinte de bun venit pe scena muzicala romaneasca.



Descarca Varianta Radio Edit !

Descarca Varianta Extended Mix !

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?