marți, 22 iulie 2014

Vazuta ca o forma de terapie si relaxare muzica este cunoscuta si ca o strategie ce se aplica in marketing. Poate ca nu ti-ai dat seama pana acum muzica poate fi cea care aduce o oarecare stare de bine. La randul sau asta relaxeaza si face ca starea pe care o ai la shopping spre exemplu sa fie de o placere aparte si sa iti cumperi cat mai multe.

Pe cat de ciudat ar putea parea pentru unii pe atat de adevarat se pare ca una din strategiile care chiar functioneaza este sa se apeleze la muzica. Magazinele de orice fel prefera sa isi incante clientii cu tot felul de repertorii. Asta iti va prelungi timpul petrecut printre raioane, asta te va face sa cumperi cu placere si sa cresti consumul. 

De cele mai multe ori este muzica comerciala caci pana la urma nu mergi prin magazine sa asculti muzica de petrecere. Exista o limita din acest punct de vedere insa se pastreaza oarecum un ton neutru. Asta pentru ca o muzica lenta iti va induce o stare de lipsa de energie isi iti vei intrerupe sesiunea de cumparaturi. O muzica prea agitata gen rock ar putea sa supere "urechile" ascultatorilor si astfel se rezuma totul la partea de muzica pop, dance, ceea ce se difuzeaza la radio. 

Printre aceleasi metode de marketing se numara si modul in care se aranjeaza totul in magazine. Spre exemplu ajungi la casa de marcat si vezi raionul cu mici detalii, accesorii si ai impresia ca nu vei adauga prea mult la nota de plata asa ca te avanti sa mai cumperi cate ceva. Si daca pe fundal se mai aude si melodia preferata este clar ca vei fi mai darnic la mana. 
Reacții:

Tagged: , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?