miercuri, 19 noiembrie 2014

Frumusetea e trecatoare asa cum si celebritatea ar putea de altfel fi. Este destul de greu sa te mentii si nu stii cat timp vei fi in topuri. Asa ca ai nevoie de un colac de salvare. Probabil la asta s-au gandit si vedetele din industria muzicala cand si-au extins orizonturile catre alte si alte afaceri. Asa se face ca de la muzica au ajuns sa fie imaginea sau chiar sa patroneze afaceri din lumea modei.

Loredana Groza este un puternic brand asa ca asocierea cu NISSA pare sa fie una de succes. Este o colaborare recenta ce sigur va da roade. Este vorba de o colectie limitata, versatila si diversa. Asa ca o vedem pe vedeta uneori sobra, alte ori jucausa insa de fiecare data cu stil. Colectia se numeste simplu si la obiect, atat de sugestiv "Diva".

Sore s-a alaturat si ea unei astfel de lumi. Hard Coeur by Sore a avaut lansarea in octombrie anul acesta. Sunt haine nonconformiste asa cum marturiseste artista, simple, insa de efect. De fapt exact pe stilul ei.

Maidana este colectia semnata Dana Budeanu ce ii are in roluri principale pe Alex Velea si pe Smiley. Se bazeaza in special pe acele tipuri de haine specifice stilului pop, hip hop, cu piese atat de barbati cat si pentru dame. Si pe aceeasi lungime de unda cu numele sonor vin si preturile.

Moja by Antonia este de asemenea in aceasta categorie. In mare parte piesele vestimentare concepute din ideile Antoniei se refera la imprimarea chipului vedetei. Asta cu dedicatie pentru fanii ei.

Tot pentru Moja si Alina Eremia a intrat intr-o colaborare cu lumea de fashion. Tranzitia nu a fost una grea de vreme ce ca femeie in primul rand, ca artista pe scena are nevoie de tinute impecabile si pe stilul ei. In aceasta colectie predomina albul, negrul si rosul.



Reacții:

Tagged: , , , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voi ce credeti despre asta ?